• CONTABILITATE

Pe baza tranzacțiilor înregistrate, departamentul contabil al VTM oferă informațiile necesare pentru a determina situația financiară a unei companii, prin urmare, serviciile contabile ale VTM includ procesele de înregistrare, pe o bază zilnică, a datelor privind tranzacțiile financiare și a informațiilor aparținând afacerilor clienților noștri, înregistrarea documentelor primare având loc în conformitate cu legislația contabilă în vigoare. Activitatea noastră de contabilitate asigură ca înregistrările tranzacțiilor financiare individuale să fie corecte, actualizate și inteligibile. Prin urmare, exactitatea este vitală pentru noi.

  • DOCUMENTE STATUTARE

Pregătirea documentelor statutare cuprinde: Pregătirea balanțelor de verificare și a registrelor contabile și fiscale obligatorii, Pregătirea declarațiilor fiscale și a situațiilor financiare și contabile, alte declarații/ situații contabile sau fiscale cerute de lege, Amortizarea lunară și deprecierea bunurilor mobile și imobile, intangibile și tangibile; Valorificarea inventarului pe baza listelor de inventariere, etc.

  • MANAGEMENTUL SERVICIILOR DE RAPORTARE

Serviciile de raportare cuprind întocmirea și depunerea declarațiilor și a situațiilor financiare în conformitate cu prevederile legale, cât și raportări

  • SITUAȚIILE FINANCIARE

Pregătirea situațiilor financiare anuale și, dacă este cazul, a situațiilor financiare semestriale ale societății